Inbedrijfstelling

De regelgeving op het gebied van brandveiligheid vereist specialisme. De tijd van het ‘aan elkaar knopen van een paar draadjes’ is voorbij. Terecht, want veiligheid staat voorop. De ervaren technici van Moresh Elektrotechniek zorgen voor een grondige en veilige inbedrijfstelling.
Voor u als klant betekent dit dat de inbedrijfstelling, en daarna de overdracht via een Rapport van Oplevering (RvO), wordt verzorgd. Nadat het RvO getekend is wordt u als klant automatisch overgedragen aan onze afdeling Relatiebeheer.

De inbedrijfstelling

 

Installaties worden door een erkend installateur aangebracht conform de betreffende NEN-normering, waarna Moresh Elektrotechniek de inbedrijfstelling verzorgt. De projectcoördinator van Moresh Elektrotechniek coördineert tijdens dit specifieke project alle activiteiten en contacten met betrokken partijen en is de vaste contactpersoon.

Tijdens de inbedrijfstelling, waarbij ook de installateur aanwezig is, wordt de bekabeling aangesloten. Daarna worden de installaties geprogrammeerd en functioneel getest. Een eventuele storing wordt meteen verholpen. Zodra de door meld apparatuur is aangesloten test Moresh Elektrotechniek samen met de brandweer of meldingen op de meldkamer van de brandweer worden ontvangen. Direct na de inbedrijfstelling geeft de specialist van Moresh Elektrotechniek een instructie zodat de gebruiker de centrale zelf kan bedienen. Na deze inbedrijfstelling wordt het ‘EBS-pakket’ (Engineering Brandmeld Systeem) definitief opgemaakt en daarmee is het project afgehandeld.

Nazorg
Wanneer u, na het volledig functioneel opleveren van de installatie direct een onderhoudscontract bij ons afsluit, dan kunt u direct gebruik maken van de 24-uurs storingsdienst van Moresh Elektrotechniek.

 

"Ik kan niet genoeg zeggen over de uitstekende service die ik van uw bedrijf heb ontvangen. Het team deed haar uiterste best om aan onze behoeften te voldoen en overtrof onze verwachtingen."

Oliver Hartman